maandag 6 mei 2013

Japanse aquarel en nieuw projectje : Betty

De tentoonstelling zit erop.
Ons brei-en haakcafé had succes en was super gezellig en we hebben zo nieuwe, sympathieke mensen leren kennen.

De opbrengst van de sleutelhangers en de knuffels zal goed besteed worden door het vogelopvangcentrum te Merelbeke.

Bedankt aan alle mensen die zijn langs gekomen, het deed echt plezier jullie daar te mogen verwelkomen.

Ik wil jullie nog een kaartje tonen dat ik kreeg van Annie, die ook tentoonstelde met beschilderd keramiek en Japanse aquarellen. Hier een reproductie van één van die Japanse aquarellen. Speciaal vind ik.

Ik ben de uiltjes, vogeltjes en andere sleutelhangertjes nu wel een beetje moe en ga nu eindelijk eens aan Betty, uit het boekje " gehaakte dierenvriendjes" beginnen. Zij zit al lang te wachten om tot leven te komen en is net iets groter dan een sleutelhanger :-)! Voor wie ze kent is het geen geheimpje meer, voor de anderen die moeten het even doen met de kleurtjes die ik zal gebruiken.


1 opmerking:

  1. Ik ben erg benieuwd wat je nu weer tevoorschijn gaat toveren.
    Ik ga je blogje goed in het oog houden.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achter laten. Bedankt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...