woensdag 5 februari 2014

Florentientje krijgt een gezicht

Vandaag heb ik Florentientje een gezicht trachten te geven. Ik zeg trachten want zonder de hulp van mijn vriendin Marianne zou het niet gelukt zijn. Zij leidde mij stap voor stap door het proces hoe je een gezicht moet opbouwen. Niet gemakkelijk! Ik laat ook de foto's zien van een te grote kin en mond. Gewoon de klei weer verwijderen en opnieuw beginnen, zo leer ik met vallen en opstaan.  De foto's van het mooie gezichtje zijn voor volgende week, want Florentientje zag er nu nog niet uit zonder kaken. 

Opgepast niet voor gevoelige kijkers! :-)




BOE !!!





1 opmerking:

  1. Het is inderdaad juist de uitdaging, om door veel te oefenen het gewenste resultaat te verkrijgen. Veel plezier nog met deze uitdaging! Het komt zeker in orde !
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achter laten. Bedankt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...