maandag 12 augustus 2013

Kindjes blij en dieren geholpen!

Wat een leuke dag gisteren. Ik stond samen met mijn vriendin Marianne in de mooie tuin van het Vogel en opvangcentrum voor wilde dieren te Merelbeke. De verkoop van de sleutelhangertjes ging supergoed, zelfs zo goed dat de uiltjes al na 30 min uitverkocht waren. Ook de kleurrijke armbandjes en de knuffels vonden vlug een nieuwe thuis. De reproducties van mijn dieren in aquarel die het boek van mijn vriendin  illustreren, vielen ook in de smaak. Ik heb gewoon genoten van al die blije gezichten. Kindjes blij en diertjes geholpen! Het leven kan toch mooi zijn. Samen hebben we 200 euro aan het opvangcentrum kunnen schenken. Maar niet alleen wij, ook andere vrijwilligers deden hun best door planten, pannenkoeken, taart, broodjes en drank te verkopen. Je kon ook de dieren die zorgen nodig hebben bekijken en aan het eind van de dag werd aan  genezen vogels de vrijheid geschonken. Een mooie afsluiter van een prachtige dag!

Mijn vriendin links, ik rechts.













6 opmerkingen:

  1. Mooie foto's, proficiat met jullie succes voor dit evenement!
    groetjes,Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super!!!!

    Lieve groetjes van Poekie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Frieda:) Wow wat geweldig dat jij en alle andere mensen zich zo inzetten voor de dieren. En een prachtig resultaat heb je behaald: 200 euro! Ik denk dat het opvangcentrum daar heel blij mee was. Heel mooi voor je dat de verkopen zo goed gingen. Je maakt ook prachtige dingen:) Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Was graag even langs gekomen nu jullie hier eens dicht bij huis waren, maar het was hier een beetje te druk. Volgende keer breng ik weer een bezoekje.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achter laten. Bedankt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...