zaterdag 1 december 2012

Nieuw materiaal voor een kerstspecial!

Verleden jaar reeds zag ik in een tijdschrift iets moois voor de Kerst. Het spookte al een tijdje door mijn hoofd om het dit jaar ook echt te maken. Het materiaal is mij bekend maar de gebruikte techniek niet. Vrijdag kwam ik onverwacht bij "de Banier" in Aalst terecht. En ik kon niet aan de verleiding weerstaan om de benodigdheden te kopen. Ik hoop morgen in de namiddag wat tijd te hebben om te beginnen aan mijn nieuw experiment. Mijn vingers jeuken al! Misschien kunnen jullie aan de hand van de foto raden wat het zal worden? Ik beloof dat ik de tussenstappen zal laten zien, maar ik weet dus niet of het eindresultaat bevredigend zal zijn. Nieuwsgierig? Ik wel naar het eindresultaat!

3 opmerkingen:

  1. Ik ben alvast benieuwd naar het resultaat.
    Veel knutselplezier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaat dat nu weer worden? Kerstbomen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er veelbelovend uit... Zeker kerstballen droogvilten zie ik. En de tjoepen zullen wel kerstbomen worden... Ik ben ongeduldig benieuwt...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achter laten. Bedankt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...