maandag 22 oktober 2012

Mijn eerste geluksbrengertje

Door te gaan kijken op Jeanine 's blog was ik zo onder de indruk van al haar mooie geluksbrengertjes dat ik er ook één wou maken. Het werd meer een najaarspoppetje.
Ook een paar nieuwe knuffels voor het Poekie-project. Het muisje zag ik bij stipenhaak die het als gratis patroontje weggeeft. Heel gemakkelijk en leuk om te maken en zij heeft een hele mooie blog. En het lieve monstertje is een specialleke want zijn familielid gaat binnenkort héél beroemd worden!





3 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat dit poppetje jouw heel veel geluk mag brengen.
    Het muisje is heel leuk en van dat monster weet ik al het fijne ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie geluksbrenger!
    Het muisje is erg schattig en het monstertje is ook erg leuk, bijna te leuk om een monstertje te zijn ;-) Ik ben alvast benieuwd naar zijn familielid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is inderdaad een herfstgeluksbrengertje... Leuk!
    Het muisje is schattig. Heb het opgeslagen. Momenteel ligt het haken een beetje stil.
    Ben wel benieuwt naar dat monstertje zijn beroemde familielid hoor!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achter laten. Bedankt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...