donderdag 27 september 2012

Aquarellen van het boek "Door het vuur voor Moeder Natuur"

Zoals jullie wel weten neem ik samen met mijn vriendin Janneke Frutsel deel aan een tentoonstelling in Aalst. (zie bericht hieronder) Daar gaat vrijdag het mooie boek " Door het vuur voor Moeder Natuur" voorgesteld worden. Ikzelf heb voor de illustraties gezorgd. En zoals beloofd krijgen jullie deze aquarellen ook op mijn blog te zien. Vandaag start ik dus al in avant-première met de eerste twee. De volgende dagen volgen er nog meer op deze pagina. Laat mij gerust weten wat jullie ervan vinden. En je kan natuurlijk ook altijd het boek bestellen; Het wordt verkocht voor het goede doel. Je vindt meer hierover als je hier klikt.




2 opmerkingen:

  1. Ik kijk er nog steeds met veel bewondering naar, ik ben fier op jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Wat een mooie tekeningen zeg!!

    groetjes van Jirska

    mijnhobbyhervonden.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achter laten. Bedankt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...