dinsdag 29 mei 2012

Zpaghetti

Pfffttttt!!!!! En niet omdat het te warm was vandaag, maar omdat ik 3 dagen geprobeerd heb iets deftigs te maken met 2 bollen zpaghetti. Ik liep al lang te denken om dit eens uit te proberen en toen ik verleden week in Kruidvat was lagen daar 2 bollen zpahetti bij "de laatste stuks" artikelen. Ik dacht die koop ik om te experimenteren. Maar ik vind een handtas niet zo handig wegens te zwaar uitvallen. Omdat ik een oude poef staan heb die dringend een nieuw kleedje nodig heeft, vond ik dit het geschikte voorwerp.
Eerst heb ik een bloemmotief geprobeerd, de bloem was wel gelukt maar veel te zwaar en niet praktisch als poef. Mijn haakwerk afgetrokken en een ander bloemmotief geprobeerd, wat dus al geen kant lukte. Dan maar iets eenvoudiger. Na 5 pogingen zijn er eindelijk 2 zijkanten af die de juiste afmetingen hebben en de bovenkant die ga ik herbeginnen en in 2 kleuren maken. Nu zou er nog 1 probleem kunnen optreden : Niet genoeg zpaghetti! Maar daar zoeken we dan ook een oplossing voor. Opgeven staat niet in mijn agenda.
Wordt vervolgd.....

 



 

2 opmerkingen:

Leuk dat jullie een reactie achter laten. Bedankt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...